dijous, d’abril 06, 2006

Els rostres de Nicaragua


Ara sí que tinc la foto del Juan Carlos Romero. N'hi havia moltes, i ell em va demanar quina volia per publicar al blog. Li vaig contestar: Ja ho saps, la del "nen a la feina"...
I aquí la teniu.
S'explica per si sola.
El ser humà té recursos immensos. Moltes vegades ho hauríem de recordar. I oblidar-nos de nosaltres mateixos, i de les futeses que ens fan infeliços aquí, en un món on ho tenim TOT. I ells tenen moltes coses que nosaltres no tenim. La puresa de l'ànima.
El més important d'aquesta i totes les fotos que exposa el Juan Carlos al Museu Etnològic fins al 4 de juny és la vivència. El testimoni. Juan Carlos ha viscut això, i ens ho demostra. I ens en fa partícips.
M'encantaria haver-hi anat amb ell. I no només per ser-ne testimoni. Encara que ser-ne testimoni és MOLT.
Moltes gràcies, Juan Carlos.
I aquesta última, un regal que ens fa.

2 comentaris:

Anna Domingo ha dit...

Hola , son unes fotos precioces, jo les vaig veure a Sant Cugat fa uns mesos , saps si és poden veue a algun lloc mes?. Gracies

MONTSE ha dit...

Hola,

Es podem veure al Prat del Llobregat, Centre Civic Ribera - Baixa del 15 de Juny al 4 de Juliol del 2010

Per mes info:

http://www.elprat.cat/agenda/detall_agenda/_7VkxCaTOLCNVu2aWE1qvPDmhXlz_psGDkF0Krm8HkdIK8cfOKdWVoQ