dimecres, de maig 12, 2010

Em vaig quedar...

Em vaig quedar potser a dijous, que vaig descansar la setmana passada. Divendres vaig fer uns 10 Km i un Spinning a Dir Campus + vaig anar a la feina amb bici. Total 10/36 kM
Dissabte va ser un dia actiu, vaig fer un taller de cheerleaders per a les nenes i nens de l'escola Tàber, i ens ho vam passar d'allò més bé. Si en trobo fotos les pujaré.
I diumenge, la Cursa de la Diagonal. Total comptant escalfament, refredament i cursa, 13/49 Km.
La setmana passada, 49 Km.
Aquesta, de moment, dilluns vaig descansar de córrer però vaig anar a la feina i tornar amb bici.
Dimarts, 45 minuts de rodar suau amb l'Héctor. No m'han fet mal els bessons, important perquè durant la cursa de la Diagonal, a partir del Km 2, el bessó esquerre m'anava avisant...
I Avui, al matí, 55 rodar, que han inclòs 6 pujades del circuit rodó que puja i baixa (recuperàvem les baixades) amb l'Héctor i la Claudia. He anat amb bici a la feina i he fet una classe de spinning a Dir Campus. Estic cansada, però em sento molt bé!
Demà segurament descansaré o potser una classe de ioga.