dissabte, de novembre 12, 2011

Tu ets bona, tu ets llesta, tu ets important

Suposo que dec tenir debilitat per les pel·lícules sobre tema racial del Sud dels Estats Units. Entre les meves pel·lícules preferides hi ha Matar a un Ruiseñor, no tant pel tema racial com per la visió infantil de la primera meitat de la pel·lícula, i aquesta m'ha agradat molt també. Més de dues hores i quart de pel·lícula que s'aguanta en tot moment. No he mirat el rellotge ni una sola vegada. Hi ha dos noms sens dubte fonamentals: Viola Davis i Octavia Spencer. Que no és perfecta? Ho sé. Que no és creïble del tot? També. Però és d'aquelles pel·lícules que tot passa, que el que passa et va agradant com passa, i el final és just. "Tú ets bona, tu ets llesta, tu ets important". Frases fonamentals per educar bé. Perquè els nens necessiten sentir-se estimats. Em sembla que les he de repetir més als meus fills. I em sembla que jo també me les he de repetir molt! M'ha encantat la pel·lícula.