divendres, de febrer 03, 2006

La Teoria del Mirall Universal

La teoria del mirall universal es treballa molt en qualsevol tipus de meditació. Potser alguns no li diuen així, però és ben bé això.
La dita popular diu: "tal faràs, tal trobaràs"...
En Reiki es diu que el que donis a l'univers et serà retornat. És com el moviment FON, però a nivell energètic i d'actitud vital.
Fa una setmana em vaig trobar una noia que em demanava canvi de 50 euros per comprar una targeta T10 de Bus i Metro. Jo li vaig dir que no en tenia, de canvi, però que si volia li'n podia comprar una. Li vaig comprar una amb la meva targeta de crèdit. Ella no s'ho creia, em va dir mil gràcies i se'n va anar molt contenta. I jo també d'haver-la ajudat. Poc més de 6 euros valia la nostra alegria.
Dimecres, a l'autobús, l'Ernest es va trobar una targeta T10 a l'autobús, a terra, sense utilitzar.
Tot retorna! Vaig pensar. Però les coses dolentes també retornen... I les hem de pagar.
La teoria del Mirall Universal és certa!